Sprzedaż jest jednym z najważniejszych procesów biznesowych w firmie. To właśnie pracownicy działów sprzedaży bezpośrednio generują zyski organizacji. Charakterystyczny dla ich pracy jest ciągły kontakt z drugim człowiekiem – klientem czy kontrahentem. Dlatego też tak ważne jest stałe rozwijanie kompetencji miękkich handlowców, takich jak komunikacja, negocjacje, wywieranie wpływu, czy asertywna obrona przez niechcianym wpływem. Są to niezbędne narzędzia pracy pracowników działów sprzedaży, umożliwiające im skuteczną realizację postawionych celów. Podążając za potrzebami naszych klientów, firma Intendi proponuje szkolenia podnoszące kompetencje sprzedażowe, z zakresu obsługi klienta oraz negocjacji. Nasze szkolenia projektujemy w zależności od potrzeb organizacji i grupy docelowej na różnych poziomach zaawansowania, zarówno dla osób, które rozpoczynają pracę w sprzedaży, jak i tych, które posiadają już obszerną wiedzę i bogate doświadczenie w tym zakresie.

  • Negocjacje

    Cele szkolenia

    Większość handlowców i menedżerów na pytanie: "Jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej?" odpowiada: „Rozmowa o cenie!”. Kryzysy rynkowe stają się dodatkowymi argumentami na „zbijanie” ceny. Dla niektórych argumentem nie do podważenia.

    Celem szkolenia jest opanowanie...

    Więcej
  • Profesjonalna obsługa klienta

    Cele szkolenia

    Zadowolony klient, który ma zapewnioną profesjonalną obsługę jest jednym z najważniejszych elementów sukcesu firmy. Tacy klienci chętniej wracają do nas po kolejne usługi czy produkty. Najczęstszym błędem pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta zewnętrznego jest...

    Więcej